Friday, August 7, 2009

I love nice cars!

I have been single for over a year now and a kind soul has offered to marry me if I am still single by 32. Oh so kind (sarcasm intended)....and here I am repaying his kindness with pictures of his favourite Evo X taken at Singapore (behind the glass window). Sorry..the EVO X was the car in the showroom I was too paiseh to take pictues of...so pls make do with just your ordinary Lancer....


And get ready for the concept car Citroen Metisse.


It scarily resembles a space craft.
But I would love to own one...

Whoa..just check out the interior

And here's goodnight to you folks...I will be back to KL tomorrow. Haha and I gotta admit I finally bought 1 skirt from Southaven and 1 top from BYSI. So much from refraining from shopping.....








5 comments:

rainechong said...

haha..should be the one i know who made that promise to you..
mm.. sweet!!

ps: i m really looking forward to your wedding ^^

Siao Yue said...

rainechong: nooo laaa...hahahahah u duno who one..next day i intro to u ok..HA HA AH..u mean that person likes evo also meh..how come u know him so well..muahahahahah

Kevin said...

SY, what if I counter-offer? assuming I'm not already married of course.. for 31.5yrs.. can or not?

Siao Yue said...

kev: no ...laaa u cant do..ur too nice..i'll pro con u of all ur money and leave u homeless then ditch u..HAHAHHA

jayson said...

hahaha... janice, r u pointing to me??! hahaha... i wont make tat kind of promise la... btw, if i really make tat kind of promise, i think jess ll announce her wedding to us very soon... wahahaha...